
Efektywny proces sprzedaży
Cel: zrozumienie klientów, sposobu w jaki poszukują informacji i kupują produkty lub usługi oraz dopasowanie sposobu w jaki organizacja chce wchodzić w interakcje ze swoimi klientami, przekonywać i sprzedawać im swoje produkty lub usługi.
Zadania:
-
Sformułowanie lub weryfikacja propozycji wartości wkomponowanej w rentowny model biznesowy,
-
Sformułowanie czytelnej strategii sprzedaży "go to market"
-
Identyfikacja “customer journey” z listą działań, pytań i wątpliwości klienta na każdym etapie zakupu, definicja punktów stycznych z klientem, szans przekonania oraz stosowanej komunikacji i interakcji z klientem na każdym etapie zakupu,
-
Zdefiniowanie zadań marketingowych i sprzedażowych na każdym etapie customer journey,
-
Budowa procesu sprzedaży dla zidentyfikowanego "customer journey"
-
Standaryzacja przepływów pracy w budowaniu promocji i w dziale sprzedaży (budowa procesu sprzedaży po rynkach/typach klientów oraz dla MTS, MTO, ETO).
Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami