Unikalna propozycja wartości
oraz
Budowa modelu biznesowego

  • budowa drzewa klientów,

  • segmentacja  rynku,

  • budowa profili klientów,

  • budowa mapy wartości organizacji,

  • tworzenie dopasowań mapy wartości do profili klientów

  • budowa oraz testowanie propozycji wartości metodą  Alexa Osterwaldera i tworzenie szybkich improwizacji,

  • budowa kanwy strategii konkurentów, branży i własnej (starej i planowanej nowej),

  • zdefiniowanie akcentu, elementów wyróżniających i hasła dla nowej kanwy strategii,

  • krytyczne spojrzenie na akcje strategiczne wynikające ze zmian kanwy strategii,

  • ocena propozycji wartości z wykorzystaniem mapy użyteczności dla nabywcy,

  • budowa modelu biznesowego w oparciu o propozycję nowej wartości i przy zastosowaniu kanwy modelu biznesowego,

  • weryfikacja propozycji wartości metodą Alexa Osterwaldera oraz teorią Błękitnego Oceanu,

  • zbudowanie zestawu hipotez związanych z propozycją wartości i modelem biznesowym,

  • testowanie hipotez przy użyciu biblioteki eksperymentów i cyklu buduj - mierz - ucz się, zgodnie z metodologii Lean startup.

Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami

Numer: +48 690-011-472

logo-03.png
  • LinkedIn
  • Instagram