Unikalna propozycja wartości
oraz
Budowa modelu biznesowego
-
budowa drzewa klientów,
-
segmentacja rynku,
-
budowa profili klientów,
-
budowa mapy wartości organizacji,
-
tworzenie dopasowań mapy wartości do profili klientów
-
budowa oraz testowanie propozycji wartości metodą Alexa Osterwaldera i tworzenie szybkich improwizacji,
-
budowa kanwy strategii konkurentów, branży i własnej (starej i planowanej nowej),
-
zdefiniowanie akcentu, elementów wyróżniających i hasła dla nowej kanwy strategii,
-
krytyczne spojrzenie na akcje strategiczne wynikające ze zmian kanwy strategii,
-
ocena propozycji wartości z wykorzystaniem mapy użyteczności dla nabywcy,
-
budowa modelu biznesowego w oparciu o propozycję nowej wartości i przy zastosowaniu kanwy modelu biznesowego,
-
weryfikacja propozycji wartości metodą Alexa Osterwaldera oraz teorią Błękitnego Oceanu,
-
zbudowanie zestawu hipotez związanych z propozycją wartości i modelem biznesowym,
-
testowanie hipotez przy użyciu biblioteki eksperymentów i cyklu buduj - mierz - ucz się, zgodnie z metodologii Lean startup.
Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami