
Zarządzanie sprzedażą
Cel: Wdrożenie zasad zarządzania sprzedażą.
Zadania:
-
Zdefiniowanie zasad generowania popytu, a w tym procesu budowy kontentu i zbudowanie listy narzędzi do budowy promocji w korelacji z "customer journey", procesem sprzedażowym i sprzedażą B2B oraz zbudowanie zasad korelacji promocji i generowania leadów z działaniami sprzedawców,
-
Zdefiniowanie dla zadanego procesu sprzedażowego i "customer journey" ilości ofert promocji, ilości generowanych leadów, szans sprzedażowych, projektów specjalnych, spotkań z klientami, zleceń do działu obsługi klienta, zamówień w funkcji zapotrzebowania organizacji na zamówienia,
-
Zdefiniowanie KPi do obserwacji procesu sprzedażowego,
-
Szkolenie sprzedawców w zakresie przyjętego procesu sprzedażowego, strategii "go to market" , przyjętych zasad raportowania i badania efektywności,
-
Budowa systemu zarządzania sprzedażą, definiowania celów i parametrów efektywności dla każdego pracownika działu sprzedaży i całego działu, ustalenie metod raportowania, programy spotkań dziennych, tygodniowych, miesięcznych, szkolenia, CRM
-
Budowa programu ewaluacji i rozwoju pracowników działu sprzedaży, szczególnie menadżerów sprzedaży,
-
Budowanie systemu prognozowania sprzedaży (system sales-operation-process).
Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami