Zarządzanie sprzedażą

Cel: ​Wdrożenie zasad zarządzania sprzedażą.

Zadania:​

  • Zdefiniowanie zasad generowania popytu, a w tym procesu budowy kontentu i zbudowanie listy narzędzi do budowy promocji w korelacji z "customer journey", procesem sprzedażowym i sprzedażą B2B oraz zbudowanie zasad korelacji promocji i generowania leadów z działaniami sprzedawców,

  • Zdefiniowanie dla zadanego procesu sprzedażowego i "customer journey" ilości ofert promocji, ilości generowanych leadów,  szans sprzedażowych, projektów specjalnych, spotkań z klientami, zleceń do działu obsługi klienta, zamówień  w funkcji zapotrzebowania organizacji na zamówienia,

  • Zdefiniowanie KPi do obserwacji procesu sprzedażowego,

  •  Szkolenie sprzedawców w zakresie przyjętego procesu sprzedażowego, strategii "go to market" , przyjętych zasad raportowania i badania efektywności,

  • Budowa systemu zarządzania sprzedażą, definiowania celów i parametrów efektywności dla każdego pracownika działu sprzedaży i całego działu, ustalenie metod raportowania, programy spotkań dziennych, tygodniowych, miesięcznych, szkolenia, CRM

  • Budowa programu ewaluacji i rozwoju pracowników działu sprzedaży, szczególnie menadżerów sprzedaży,

  • Budowanie systemu prognozowania sprzedaży (system sales-operation-process).

Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami