Zarządzanie sprzedażą

  • Implementacja Maszyny Sprzedażowej, a w tym prac w toku (ilość ofert promocji, szans sprzedażowych, projektów specjalnych, spotkań z klientami, zleceń do działu obsługi klienta, zamówień) w funkcji zapotrzebowania organizacji na zamówienia,

  • Budowa schematu organizacyjnego w oparciu o Model Maszyny Sprzedaży,

  •  Dobór profili i kompetencji dla pracowników działu sprzedaży,

  • Model kompetencji i opisy stanowisk dla liniowych i funkcyjnych menadżerów sprzedaży,

  • Przegląd osób zatrudnionych i przygotowania oraz udział w rekrutacji pracowników działu sprzedaży,

  • Budowa systemu zarządzania sprzedażą, definiowania celów i parametrów efektywności dla każdego pracownika działu sprzedaży i całej Maszyny Sprzedażowej, ustalenie metod raportowania, programy spotkań dziennych, tygodniowych, miesięcznych, szkolenia, CRM,

  • Budowa programu ewaluacji i rozwoju pracowników działu sprzedaży,

  • Budowanie systemu prognozowania sprzedaży (system sales-operation-process).

Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami

Numer: +48 690-011-472

logo-03.png
  • LinkedIn
  • Instagram