Maszyna sprzedażowa (zespół sprzedażowy)
-
Analiza Procesu Sprzedażowego,
-
Budowanie najbardziej efektywnego modelu Maszyny Sprzedażowej dla organizacji w oparciu o centralizację planowania pracy, standaryzację przepływów pracy, specjalizację zasobów i formalizację zarządzania w dziale sprzedaży,
-
Weryfikacja zadań działów: obsługi klienta, sprzedaży zdalnej, koordynacji kampanii, specjalistów ds sprzedaży w terenie, rozwoju działalności, liderów projektów,
-
Analiza prac w toku w dziale sprzedaży,
-
Analiza wskaźników efektywności dla działu sprzedaży,
-
Wprowadzenie modelu Maszyny Sprzedażowej:
-
wyznaczenie opiekuna transformacji,
-
prezentacja zmian,
-
analiza danych w CRM, cotygodniowa analiza szans sprzedażowych, leadów, kontaktów, promocji, aktywności sprzedawców,
-
usprawnienie pracy działu obsługi klienta (90% zadań realizowanych na czas),
-
budowa lub usprawnienie pracy działu sprzedaży zdalnej, koordynacji promocji i ewentualnie specjalistów ds sprzedaży w terenie (techniczna lub półtechniczna funkcja),
-
ustalenie modelu systemu wynagrodzeń pracowników działu sprzedaży,
-
budowa lub przebudowa struktury Rozwoju Działalności (dawni menedżerowie sprzedaży w terenie).
-
-
nadzór nad zmianami.
Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami