Maszyna sprzedażowa (zespół sprzedażowy)

  • Analiza Procesu Sprzedażowego,

  • Budowanie najbardziej efektywnego modelu Maszyny Sprzedażowej dla organizacji w oparciu o centralizację planowania pracy, standaryzację przepływów pracy, specjalizację zasobów i formalizację zarządzania w dziale sprzedaży,

  • Weryfikacja zadań działów: obsługi klienta, sprzedaży zdalnej,  koordynacji kampanii, specjalistów ds sprzedaży w terenie,  rozwoju działalności, liderów projektów,

  • Analiza prac w toku w dziale sprzedaży,

  • Analiza wskaźników efektywności dla działu sprzedaży,

  • Wprowadzenie modelu Maszyny Sprzedażowej:

    • wyznaczenie opiekuna transformacji,

    • prezentacja zmian,

    • analiza danych w CRM, cotygodniowa analiza szans sprzedażowych, leadów, kontaktów, promocji, aktywności sprzedawców,

    • usprawnienie pracy działu obsługi klienta (90% zadań realizowanych na czas),

    • budowa lub usprawnienie pracy działu sprzedaży zdalnej, koordynacji promocji i ewentualnie specjalistów ds sprzedaży w terenie (techniczna lub półtechniczna funkcja),

    • ustalenie modelu systemu wynagrodzeń pracowników działu sprzedaży,

    • budowa lub przebudowa struktury Rozwoju Działalności (dawni menedżerowie sprzedaży w terenie).

  • nadzór nad zmianami.

Potrzebujesz więcej szczegółów?
skontaktuj się z nami

Numer: +48 690-011-472

logo-03.png
  • LinkedIn
  • Instagram